An article about

American Idol

voting in yesterday's Daily Magazine incorrectly stated that Sirius satellite radio has 600,000 subscribers. The service has 6 million customers.

An article about the Don Imus controversy incorrectly stated the radio station that his show appears on. The station is WWDB-AM (860).

An article in yesterday's Inquirer incorrectly identified the unit of the Teamsters Union that has endorsed the candidacy of U.S. Rep. Bob Brady (D., Pa.) for mayor of Philadelphia. It is Joint Council 53.

The Inquirer wants its news report to be fair and correct in every respect, and regrets when it is not. If you have a question or comment about news coverage, contact managing editor Anne Gordon (215-854-4682) at The Inquirer, Box 8263, Philadelphia 19101, or e-mail agordon@phillynews.com.